Lagom att göra, så lite tid?

Hejsan!
Jag vet faktiskt inte vad det är som gör att jag uppdaterar så himla sällan, ska försöka bättra mig!

Igår var vi i Halmstad ett tag, sambon var på utbildning och jag åt frukost på espresso house och sedan mötte jag upp sambon för lunch och sen passade jag på att åka till min farmor och Farfar och fika :-) Vid 16.00 tiden hämta jag upp sambon i Halmstad igen och sen åkte vi hem.

Jag började laga mat när vi kom hem, pasta med kyckling i ugn med cream fraiche och vitlök och sedan ställde jag mig och gjorde frökex som min svärmor brukar göra, dem blev inte lika snygga eller tunna men goda blev dem!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetsomtre.blo.gg

Hej! Anna heter jag och är 23 år. Jag bor tillsammans med min sambo och vi väntar vårat första barn i början av februari 2014. Jag kommer dela med mig av det mesta som händer i vår vardag och hur det är för oss att förbereda sig för att bli en egen liten familj.

RSS 2.0