Full fart på svärmor <3

 
Hejsan!
Just nu blir det bara ett kort inlägg med en bild på lite utav det som min älskade svärmor har stickat och köpt till våran lilla tjej jag har i magen :) Är så tacksam för allt! Det är så himla mysigt att få hemgjorda saker till den lilla :)
 
Bild 1: Lila/vit kofta.
Bild 2: En jordgubbsmössa.
Bild 3: En Vit/rosa filt.
Bild 4: En jätte söt kista som hon köpt som hon fyller allt hon gör med.
Bild 5: Ett par rosa-randiga byxor och en söt body med en rosa giraff på.
 


Kommentarer
Marie

Åh, så söta kläder! :)

Svar: Ja visst är dem :D Sjukt söta! hon är så himla duktig! :)
livetsomtre.blo.gg

2013-10-09 @ 15:56:29
URL: http://madebymary.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetsomtre.blo.gg

Hej! Anna heter jag och är 23 år. Jag bor tillsammans med min sambo och vi väntar vårat första barn i början av februari 2014. Jag kommer dela med mig av det mesta som händer i vår vardag och hur det är för oss att förbereda sig för att bli en egen liten familj.

RSS 2.0