Resan från att vara en till att vara två till att bli tre. Del 2

 
 
Hejsan!
 
Tänkte nu fortsätta att berätta min syn på våran väg hit där vi är idag :)
 
..... Efter att han hade gått in till sig så åkte jag hem och självklart så hade jag honom i mina tankar hela natten ;) Dock vet jag ju inte vad han tänkte eller om han tänkte på mig överhuvudtaget ;) men i alla fall, jag la till honom på Facebook två dagar senare tror jag och jag har nog aldrig varit så nervös i hela mitt liv, för tänk OM han nekade min förfrågan, tänk OM "alla" signaler han skickade ut bara var för att han var onykter? Ja alla såna "tänk om" dök upp i mitt huvud, men det dröjde inte länge förrän det stod, "S, har accepterat din vän förfrågan"!!!!!
Vi började prata lite på chatten och bestämde oss för att ta en fika, och sagt och gjort, vi bestämde att vi skulle ta en fika dagen efter!
 
Jag hämtade upp honom runt lunch tid och vi åkte in till stan och bestämde att vi skulle luncha på ett café som heter 'På G' och väl där så bestämde vi oss båda för en kycklingsallad, och gentleman som han var så ville han inte låta mig betala, inte ens min egna sallad men jag insisterade på att jag skulle betala båda, (då jag visste att jag inte ens skulle äta en 4de del på grund utav att jag har gjort en gastric bypass operation (magsäcksförminskning) och det var jag inte redo att berätta för honom riktigt än.) och jag lyckades så han att låta mig betala allt ;)!
Under lunchen satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och det var inte en tyst stund, när vi ätit upp så bestämde vi oss för att ta en runda på stan, så vi strosa runt i kylan ett tag, dock kände jag inte av kylan så mycket då jag var helt varm inombords :$. Efter ett tag bestämde vi oss för att värma oss med en kaffe så vi satte oss på ett fik och tog varsin kopp och någon bakelse att dela på :)
 
Efter ett tag så kollade jag på klockan och det närmade sig den tiden jag skulle träffa min moster en stund, så jag körde hem honom och så bestämde vi att jag skulle höra av mig när jag var färdig hos min moster och det gjorde jag, (självklart!!) och han bjöd hem mig till där han bodde för tillfället och han lagade mat och vi hade det allmänt trevligt, pratade, skojade och skrattade :') Sedan blev ju klockan rätt mycket....och frågan kom, ska jag stanna kvar eller åka hem...? Det slutade med att jag......
 
Fortsättning följer.... ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetsomtre.blo.gg

Hej! Anna heter jag och är 23 år. Jag bor tillsammans med min sambo och vi väntar vårat första barn i början av februari 2014. Jag kommer dela med mig av det mesta som händer i vår vardag och hur det är för oss att förbereda sig för att bli en egen liten familj.

RSS 2.0