Tacksamhet <3

Hejsan!
Först och främst vill jag tacka underbara Emelie Kindén för hjälpen att skapa denna blogg, det är ovärderligt!

Sedan så vill jag säga att det kommer bli mycket bebis prat för som ni sett i min beskrivning så väntar jag och min sambo vårat första barn i början av februari 2014. Det är sagt att det är en liten tös vi väntar och ingen är lyckligare än vi över detta! :)

Ikväll blir det inget långt inlägg för känner inte att jag har så himla mycket mer att säga just nu men ni kommer få läsa om våran vardag och drömmar om framtiden!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetsomtre.blo.gg

Hej! Anna heter jag och är 23 år. Jag bor tillsammans med min sambo och vi väntar vårat första barn i början av februari 2014. Jag kommer dela med mig av det mesta som händer i vår vardag och hur det är för oss att förbereda sig för att bli en egen liten familj.

RSS 2.0